Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Το νέο Δ.Σ στον Σύνδεσμο Συρρακιωτών Αθήνας. Η επιστολή παραίτησης του πρώην προέδρου του



Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Σύνδεσμο της Αθήνας, αλλά με παραιτήσεις μελών του.

Νέος πρόεδρος ο Ηλίας Δήμας 


Συγκροτήθηκε σε σώμα το νεοεκλεγέν Διοικητικό συμβούλιο του Συνδέσμου Συρρακιωτών Αθήνας.

Νέος πρόεδρος ανέλαβε ο κος Ηλίας Δήμας, με πολλά …διαπιστευτήρια όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο του πολιτισμού και της παράδοσης, μιας και έχει διατελέσει καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τ.Ε.Φ.Α.Α.) και ειδικά στους παραδοσιακούς χορούς. Επίσης έχει διετελέσει και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ηπειρωτών Αγίου Δημητρίου ''Το Κούγκι''

Έτσι το νέο Δ.Σ. συγκροτήθηκε ως εξής:

Ο κος Ηλίας Δήμας
Πρόεδρος : Ηλίας Δήμας

Αντιπρόεδρος : Δημήτρης Κρυστάλλης

Γραμματέας:  Αγγελική Ευαγγέλου

Ταμίας:  Σταυρούλα Χατζή

Μέλη:    Χρήστος Τσουμελέκας

                Ανδρέας Μαντζίλας

                Αμαλία Λιούτα



Οι κες Χατζή και Λιούτα κατά την εκλογική διαδικασία του Συλλόγου είχαν εκλεγεί σαν αναπληρωματικά μέλη, αλλά κατέλαβαν θέση στο Δ.Σ. μετά τις απρόσμενες παραιτήσεις των εκλεγμένων Σωτήρη Νταλαούτη (πρώην προέδρου) και της Ελευθερίας Γκαρτζονίκα (πρώην μέλους του Δ.Σ.)


Ο κος Σωτήρης Νταλαούτης που έχει προσφέρει για 25 συναπτά έτη τις υπηρεσίες του στον Σύνδεσμο και που για την τελευταία δεκαετία διετέλεσε και πρόεδρος αυτού, μας έστειλε την κάτωθι επιστολή: ...

Σωτήρης Νταλαούτης
Επειδή, η αρμονική συνεργασία των μελών του συλλόγου αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα για την επιτυχία του. Η αγάπη μου για τον σύλλογο ο σεβασμός της 25χρονης πορείας μου σ’ αυτόν και τα όρια που καθορίζονται από τις αρχές  μου, επιβάλλουν την απόφασή μου να μην συνεχίσω να συμπράττω με την παρουσία μου στην διατήρηση, του αρνητικού και διαλυτικού κλίματος που διαμορφώνεται.

Η παραίτησή μου από εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, εύχομαι να συμβάλλει, στην αναγκαία ανανέωση, για το καλό του συλλόγου μας.

Τέλος να ευχαριστήσω  όλους ανεξαιρέτους , τους συμπατριώτες που βρεθήκαμε μαζί στον σύλλογο και να αναγνωρίσω ότι, η κάθε επιτυχία κατά την διάρκεια της θητείας μου ως προέδρου, ήταν αποτέλεσμα της αμέριστης συμπαράστασης που πήρα απ’ τα εκάστοτε μέλη του Δ.Σ..

Μετά τιμής

Σωτήρης Νταλαούτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου