Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Διευκρίνηση για την παραίτηση του Αντιδημάρχου στον Δήμο Βορείων Τζουμέρκων

Την περασμένη εβδομάδα σας ενημερώσαμε για την παραίτηση του Συρρακιώτη Αντιδημάρχου του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων κου Χρήστου Σκαμνέλου, και την αντικατάστασή του απ' τον κο Γεώργιο Κότσια. 
Στο ρεπορτάζ για την ενημέρωση των συνδημοτών μας, αναφέραμε ότι ο εν λόγω Αντιδήμαρχος παραιτήθηκε για "προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους".
Με επιστολή της η Δημοτική Αρχή του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων προς το sirrakiotis.blogspot.com και προς αποφυγή ερωτηματικών σχετικά με τον λόγο της παραίτησης, αλλά και για να μην αφήνονται περιθώρια για οποιοσδήποτε συνειρμούς, διευκρινίζεται ότι οι λόγοι παραίτησης του Αντιδημάρχου, είναι καθαρά επαγγελματικοί και όχι προσωπικοί.
Πιο κάτω μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή παραίτησης του Αντιδημάρχου προς τον Δήμαρχο Βορείων Τζουμέρκων κο Γιάννη Σεντελέ....



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΒΟΡΕΙΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΩΝ
ΣΚΑΜΝΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
 

                                                                  Πράμαντα 19/10/12
                                                                  Αριθμ. Πρωτ. 13337



ΠΡΟΣ: κ. Δήμαρχο Βορείων Τζουμέρκων


Αγαπητέ κ. Δήμαρχε
Δύο μήνες πριν την ολοκλήρωση της θητείας μου ως Αντιδημάρχου βρίσκομαι στη δύσκολη θέση να υποβάλλω την παραίτησή μου για επαγγελματικούς λόγους. Συγκεκριμένα η επιλογή μου για τη στελέχωση του ΚΠΕ Φιλιππιάδας δεν μου επιτρέπει την παράλληλη άσκηση των καθηκόντων μου.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά εσάς προσωπικά για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου καθώς και όλους τους συναδέλφους και το προσωπικό του Δήμου για την άριστη συνεργασία μας.

Με τιμή

Χρήστος Σκαμνέλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου