Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Απέσυρε την υποψηφιότητά του από Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ιωαννιτών, ο Τζουμερκιώτης Χρήστος Στεφάνου

"Αποσύρω την υποψηφιότητα μου, μετά την συνεργασία του Παντελή Κολόκα με τον Θωμά Μπέγκα"

"Δεν ζήτησα ποτέ μεγαλεία και "καρέκλες" στον Δήμο Ιωαννιτών"

"Πολιτική αξιοπρέπεια" απ’ τον Χρήστο Στεφάνου καταγόμενο απ’ το Προσήλιο του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων



Με ανάρτησή του στο facebook ο Τζουμερκιώτης Χρήστος Στεφάνου, δηλώνει πως δεν ακολουθεί πλέον τον Παντελή Κολόκα

Αναλυτικά η δήλωση παραίτησής του απο την υποψηφιότητά του:

"Πριν από λίγη ώρα ενημέρωσα τον επικεφαλή της παράταξης κ.Παντελή Κολόκα ότι μετά την συνεργασία της παράταξης "Κοινωνία Πολιτών" με την παράταξη του κ. Θωμά Μπέγκα "Ενότητα Πολιτών", ότι αποσύρω την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος με την "Κοινωνία Πολιτών".
Χθες πραγματοποιήθηκε ολομέλεια της παράταξης και αποφασίστηκε από την πλειοψηφία των μελών και των συνεργατών του κ. Κολόκα η συνεργασία και κοινή κάθοδο στις εκλογές με την παράταξη του κ. Μπέγκα.
Η απόφαση αυτή με βρήκε αντίθετο. Υποστήριξα ότι πρέπει να κατέβουμε αυτόνομοι ως παράταξη όπως αρχικά ξεκινήσαμε τον αγώνα μας με υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Παντελή Κολόκα και όχι τον κ. Θωμά Μπέγκα.
Έχω αποδείξει τα τελευταία χρόνια μέσα από τους αγώνες μου ως ...

Πρόεδρος των συμβασιούχων STAGE ότι είμαι ανεξάρτητος και τίμιος μαχητής παλεύοντας για τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων και ανέργων.Τώρα με την απόσυρση της υποψηφιότητας μου αποδεικνύω ότι δεν ζήτησα ποτέ μεγαλεία και "καρέκλες" στον Δήμο Ιωαννιτών ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος.
Όνειρο μου, αν φυσικά εκλεγόμουν με την ψήφο εμπιστοσύνης των συμπολιτών μας, να υπάρχει μια δυνατή ισχυρή φωνή έστω και από την πλευρά της αντιπολίτευσης μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο που θα υπερασπίζεται το δίκαιο των εργαζομένων, των ανέργων και τα συμφέροντα των συμπολιτών μου για το καλό της πόλης.
Δεν αντιλέγω πως η συνεργασία των δύο παρατάξεων μπορεί να οδηγήσει σε καλό αν φυσικά εκλεγούν ως Δημοτική Αρχή. Αυτό θα το δείξει ο χρόνος...
Θα συνεχίσω να μάχομαι από το βήμα του Προέδρου συμβασιούχων STAGE Ηπείρου και Ιονίων Νήσων μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση στον Άρειο πάγο με το μέγιστο δυνατό καλύτερο αποτέλεσμα για όλους.
Ευχαριστώ τον κ. Κολόκα και τους συνεργάτες του για τη μικρή αυτή συνεργασία που είχαμε, καθώς και όλους τους συμπολίτες μας που πίστεψαν στο πρόσωπό μου, δείχνοντας καθημερινά την αγάπη τους και την στήριξη τους στον αγωνιστή Χρήστο Στεφάνου.

Τώρα μένουν όλοι με την απορία για τον κύκλο και τη δύναμη που θα είχα σε αυτές τις εκλογές, αφού παρά τις συνεχόμενες προτάσεις από άλλες παρατάξεις, δηλώνω ότι δεν θα είμαι υποψήφιος σε κανένα ψηφοδέλτιο σε αυτές τις εκλογές. Τους ευχαριστήσω χωρίς να θέλω να τους κατονομάσω για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο άτομό μου".

Το sirrakiotis blogspot , στα πλαίσια της παρουσίασης υποψηφίων για τις εκλογές του Ευρωκοινοβουλίου και της τοπικής Αυτοδιοίκησης,που έλκουν την καταγωγή τους απ' τα Βόρεια Τζουμέρκα, είχε παρουσιάσει την υποψηφιότητα του Χρήστου Στεφάνου που μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου